Nativity Set

11/05/2006 Edit This 0 Comments »
今天, 大為買了一組耶穌的誕生的裝飾品給我。^ _ ^ 我其實已經想要 一組耶穌的誕生的裝飾品 幾個星期了。但我從沒有告訴過他, 我真的不知道他怎麼他會知道我心裡的小秘密哩。嘻嘻

Today, David bought a nativity set for me . ^_^ I been looking for a nativity set for few weeks. But I never told him, I really don't know how he would know the little secret in my heart.

0 意見: